امداد خودرو تویوتا سیار در تهران

امداد خودرو تویوتا، مشاورین خود را تنها برای تعمیر و مشاوره فنی خودروهای تولیدی تویوتا تعلیم داده است! تعمیرات حرفه ای از نگاه تمامی مکانیک های با تجربه یا دارای تحصیلات آکادمیک خودرو امری سهل و آسان می باشد. اما سنجش این مسئله، بسیار حساس تر از اطلاعات کاربردی یا کسب تجربه است.

همانطور که میدانید خودرو های تویوتا یکی از بهترین خودرو های جهان می باشد و لازم به ذکر است بدانید که این خودرو ها از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. از آنجایی که بسیاری از هم وطنانمان از این خودرو استفاده می کنند لازم است برای خرابی یا نقض فنی آن به امداد خودرو تویوتا در تهران مراجعه کنند. در این زمان می توانید با کارشناسان امداد خودرو تویوتا تماس حاصل کنید و علائم خرابی خودرو را به متخصص فنی خودرو نیز گزارش دهید.

خدمات امداد خودرو تویوتا

آسیا سنتر علاوه بر خدمات امداد خودرو هیوندا، خدمات خود را برای سایر خودروهای مولتی برند نظیر تویوتا، ارائه می دهد. بسیاری از افراد این سوال را دارند که خدمات امداد خودرو تویوتا شامل چه خدماتی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خدمات امداد خودرو تویوتا شامل موارد زیر می باشد:

رفع خرابی و پانچ لاستیک

  • در صورت بروز خرابی در خودرو شما، مثل مشکلات موتوری، باتری ضعیف، شیشه شکسته و مشکلات دیگر، تیم امداد خودرو تویوتا به محل شما می‌رسد و تلاش می‌کند خرابی را در محل برطرف کند. همچنین در صورت پانچ لاستیک، تیم امداد می‌تواند بازوی خودرو را تغییر دهد یا لاستیک زائد را جایگزین کند.

باتریساز سیار خودرو

  • در صورتی که باتری خودرو شما ضعیف شده یا تماماً تخلیه شده است، تیم امداد خودرو تویوتا می‌تواند باتری جدیدی را جایگزین کند و خودرو را راه‌اندازی کند. لازم به ذکر است بدانید که باتری خودرو دارای یک عمری می باشد که از 15 ماهه الی 3 سال می باشد.
  • کلید گمشده یا قفل شده: گاها ممکن است با گم کردن کلید خودرو یا قفل شدن آن در داخل خودرو مواجه شوید در این زمان تیم امداد خودرو تویوتا می‌تواند با استفاده از تجهیزات مناسب، خودرو را باز کرده و به شما دسترسی دهد.

سوخت تمام شده

  • حتما می دانید که زمانی سوخت خودرو شما به اتمام میرسد خودرو شما از حرکت باز می ایستد. در صورت تمام شدن سوخت خودرو، تیم امداد خودرو تویوتا می‌تواند سوخت مورد نیاز را به شما تامین کرده و خودرو را راه‌اندازی کند.
  • حمل خودرو: در صورتی که خودروی شما ممکن است به علت های مختلفی مانند تصادف یا نقض فنی قادر به حرکت نباشد، تیم امداد خودرو می‌تواند خودرو را به نمایندگی تعمیراتی یا مقصد مورد نظر شما منتقل کند.

Leave a Comment